غلامرضا بابایی روز چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی افزود: افزایش ۱۰ تا ۱۵ هزار تومانی در هر گونی برنج خارجی و همچنین حدود ۲ هزار تومانی در شکر توزیعی از جمله موارد افزایش قیمت در استان است؛ البته بعضی از حبوبات هم در آذربایجان‌غربی طی روزهای اخیر گران شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت میوه و سبزی نیز به خاطر وضعیت حمل بار و به صورت مقطعی است، بیان کرد: با بهبود وضعیت حمل بار در استان، این افزایش نیز روند معکوس به خود خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در مورد وضعیت اقلام بهداشتی نیز گفت: محلول‌های ضدعفونی در شهرستان‌های خوی و مهاباد و برخی شهرستان‌های دیگر استان توزیع شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

«بابایی» از انباشت الکل تولیدی در سه کارخانه تولیدی آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، این الکل‌ها در مراکز تولیدی محلول‌های ضدعفونی‌کننده استان به کارگیری شود.

به گزارش ایرنا بیست‌وششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی با گزارشی از وضعیت موجود استان در رابطه با شیوع بیماری کویید – ۱۹  کلید خورد؛
دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه بر تداوم تعطیلی‌ها برای کنترل این ویروس اصرار می‌کردند و مسوولان اجرایی نیز نیم‌نگاهی به فعالیت‌های اقتصادی در مشاغل غیرحساس داشتند البته ضمن رعایت موارد بهداشتی؛ مسوولان اجرایی در حقیقت هم به فکر اقتصاد بودند و هم راهکارهای همزمان کنترل ویروس را جستجو می‌کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.