محمد دهقان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه تخصیص یافته برای آذربایجان‌غربی هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی، هزار تن روغن نباتی، هزار تن شکر سفید برای مصرف خانوار و هزار تن شکر سفید برای مصرف واحدهای صنفی و صنعتی است.

وی ادامه داد: این کالاها برای مصرف خانوارها با قیمت ۶۸ هزار ریال برای هر کیلوگرم برنج و ۴۷ هزار ریال برای هر کیلوگرم شکر سفید توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این سهمیه اعلام شده کالاهای اساسی برای تامین نیاز خانوارهاست تا مشکلی در تامین آن برای شهروندان وجود نداشته باشد افزود: این کالاها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح جامعه توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت بر نحوه توزیع اقلام یاد شده نظارت کاملی دارد.

«دهقان»، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم‌فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناع از فروش را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان و یا به‌صورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: این سامانه جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان است.

رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.