سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای ‌آذربایجان‌غربی که به صورت ویدئوکنفرانس در آن حضور داشت، افزود: علاوه بر آن، فعالیت عمرانی در طرح سد کانی‌سیب نیز از هفته آینده آغاز می‌شود که رعایت پروتکل بهداشتی در آن نیز بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی در این شهرستان، این امر را ناشی از بالابودن قیمت‌ها در سطح کلان کشوری دانست و اضافه کرد: همزمان با بازرسی‌های دوره‌ای در شهرستان‌ها، باید زمینه کنترل قیمت‌ها در سطح کشور و استان نیز فراهم شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی از مراجعه برخی سربازان به فرمانداری‌ها برای دریافت تاییدیه در خصوص نبود امکان برای حضور در پادگان‌ها خبر داد و بیان کرد: وضعیت سربازان باید در سطح گسترده استانی تعیین تکلیف شود.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به اینکه با وجود قول مسوولان استانی، دستکش و ماسک از روز گذشته در این شهرستان توزیع نشده است، گفت: امیدواریم نهادهای مسوول در این خصوص اقدامات لازم را با سرعت انجام دهند.

به گزارش ایرنا بیست‌وششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی با گزارشی از وضعیت موجود استان در رابطه با شیوع بیماری کویید – ۱۹  کلید خورد؛
دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه بر تداوم تعطیلی‌ها برای کنترل این ویروس اصرار می‌کردند و مسوولان اجرایی نیز نیم‌نگاهی به فعالیت‌های اقتصادی در مشاغل غیرحساس داشتند البته ضمن رعایت موارد بهداشتی؛ مسوولان اجرایی در حقیقت هم به فکر اقتصاد بودند و هم راهکارهای همزمان کنترل ویروس را جستجو می‌کردند. 

فرمانداران استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند و چندین نفر از آنان نیز اظهار نظر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.