سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس از یک دستگاه کامیون باری این تعداد محلول ضدعفونی کننده فاقد مجوز سازمان غذا و دارو را کشف و پرونده آن را تحویل مرجع قضایی کردند.

وی افزود: با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه چهار اکیپ واحدهای صنفی و تولیدی را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی بوکان ارزش کالای توقیف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و یک دستگاه کامیون نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

در ایامی که کرونا شروع شده و مواد ضدعفونی به اقلام موردنیاز شهروندان تبدیل شده و در راستای مبارزه جدی با اخلال‌گران عرصه سلامت نیروهای انتظامی این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار و ۱۸ جفت دستکش طبی از نوع لاتکس و ۵۱۵ بطری نیم لیتری الکل صنعتی نیز کشف و ضبط شده است.

در روزهای اخیر کشفیات مواد ضدعفونی‌کننده، الکل و ماسک در آذربایجان‌غربی رشد چشمگیری داشته است.

بوکان با ۲۵۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و در فاصله ۱۸۱ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.