به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ابراهیمی یکشنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در استان افزود: در حال حاضر اکیپ‌های انتظامی استان در ۶۸ نقطه از استان مستقر بوده و بر روند تردد خودروها در جاده‌های استان تردد دارند.

وی ادامه داد: در طول زمان اجرای طرح تاکنون ١٢٣ هزار و ٨١۶ عدد ماسک، ۴٠٠ متر پارچه ساخت ماسک، ١٢۵ هزار و ٢٢۵ عدد دستکش بهداشتی و ٢۶۶ هزار و ٧۶٠ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده از محتکران و متخلفان کشف شده است.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به رصد فضای مجازی و شایعات در خصوص این بیماری گفت: در این خصوص با ۸۰ مورد عوامل تنش زاد برخورد و ۲۶ نفر که رفتار نامناسب داشتند مورد برخورد جدی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۶۶٠ مورد واحد متخلف صنفی نیز در آذربایجان‌غربی شناسایی شده است اظهارکرد: تاکنون هزار و ٧١۵ واحد متخلف از زمان اجرای طرح شناسایی و با آنها برخورد شده است.

هفته آینده دستکش بسته‌های پنج جفتی در استان توزیع می‌شود

رئیس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با اشاره به نیاز استان به دستکش گفت: محصولات یکی از شرکت‌های تولید دستکش استان تا چند روز آینده به صورت بسته‌های پنج جفتی در کل استان توزیع می‌شود.

بهنام شهدی در ادامه با اشاره به روند فعالیت اصناف در استان نیز افزود: اتاق‌های اصناف با همکاری ۴١ اتحادیه زیرمجموعه خود بر تعطیلی بازار استان تا ۳۱ فروردین نظارت جدی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت اطلاع رسانی در استان افزود: برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بیماری کرونا جشنواره‌های متعددی در استان برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری اظهارکرد: جشنواره‌های پیام رسان سلامت و نیز خاطره نویسی در زمان ماندن در خانه برگزاری نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و معاونان بهداشت، درمان و غذا و داروی دانشگاه از مهمترین فعالیت بخش رسانه‌ای در استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.