مسعود مجرد روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در ‌آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طبق این نظرسنجی، نظر ۱۶ درصد مردم در خصوص عملکرد دولت برای مقابله با بیماری کرونا و اجرای اقدامات کنترلی خیلی خوب ، ۲۵ درصد خوب و ۳۲ درصد متوسط بوده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص ۹ درصد نیز عملکرد دولت را در این خصوص نامناسب ارزیابی کرده‌اند.

وی همچنین از رضایت ۶۶ درصدی مردم ‌آذربایجان‌غربی از روند پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: این رضایتمندی روز به روز در حال افزایش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ‌آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه همچنان رضایت از تامین و توزیع اقلام بهداشتی در استان مطلوب نیست، اظهار کرد: تنها ۳۷ درصد مردم رضایت خود را در این خصوص اعلام کرده اند و به نظر حدود ۵۰ درصد مردم، تامین این اقلام قابل قبول نبوده است.

«مجرد»، منبع کسب خبر ۲۱ درصد از مردم ‌آذربایجان‌غربی را فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: طبق این نظرسنجی، ۶۶ درصد این اخبار را از صدا و سیما دریافت می‌کنند که رقم بسیار مناسبی است.

وی گفت: یکی از مهمترین دغدغه در حوزه اطلاع رسانی کاهش دریافت اطلاعات به صورت زبانی و از دوستان و آشنایان است که این امر خوشبختانه در استان کمتر شده و به ۲ درصد رسیده است که امیدواریم این رقم نیز کاهش یابد.

وی حضور در در مناطق پررفت و آمد را یکی دیگر از سوالات این نظرسنجی بیان کرد و گفت: ۸۷ درصد مردم اصلا در این مناطق حضور نمی‌یابند ولی در مقابل ۲ درصد نیز حضوری زیاد در این مناطق دارند که نگران کننده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ‌آذربایجان‌غربی از موافقت ۹۱ درصدی مردم با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و افزود: در مقابل هفت درصد مردم نیز موافقت کمی‌ با این طرح داشته‌اند.

مجرد گفت: همچنین طبق این نظرسنجی، ۹۷ درصد مردم ‌آذربایجان‌غربی اقدامات پیشگیرانه را رعایت می‌کنند و به آن اهمیت می‌دهند.

به گزارش ایرنا،طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم فروردین امسال در استان آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

پیش از آن نیز طرح مقابله با بیماری کرونا از اوایل اسفند در ‌آذربایجان‌غربی اجرا شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.