این بازدید روز یکشنبه و با حضور امام جمعه سابق مهاباد، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار مهاباد و جمعی از روحانیون و امامان جماعت مساجد شهر مهاباد برگزار شد که حاضران در جریان میزان آمادگی و چگونگی مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در این شهر قرار گرفتند.

 بیمارستان موقت مهاباد با کمک خیرین شهرستان تجهیز شده دارای ۷۲ تحت فعال است و در صورتی که شمار مبتلایان به بیماری افزایش پیدا کند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این بیمارستان موقت در سالن ۲ هزار نفری مهاباد جهت آمادگی در شرایط بحرانی و مخصوص بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده و به خاطر نزدیکی به بیمارستان امام خمینی(ره) زمینه را برای حضور سریع بیماران، پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل بیمارستانی را در آن فراهم می‌کند.

بیمارستان موقت مهاباد در مجموع به چهار بخش مختلف تقسیم شده و تمامی تخت‌های آن مجهز به کپسول اکسیژن بوده و در صورت نیاز بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پایان این بازدید روحانیون مهاباد از خیرین برای تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان موقت و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد به خاطر مراقبت و نگهداری شبانه‌روزی از بیماران مبتلا به کرونا با اهدای لوحی قدردانی کردند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و در سایه هماهنگی مناسب ستاد شهرستانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، بیشتر اقشار مردمی و مسوولان این شهرستان با همگرایی در یک مسیر مشخص حرکت می‌کنند؛ تا جایی که مشارکت مالی خیران و اقدامات برجسته مسوولان این شهرستان در بسیاری از رسانه‌های استان بازتاب داشته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.