احمد مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مصرف بنزین طی مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون مترمکعب بود که امسال با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا بیش از ۵.۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، میزان مصرف بنزین در منطقه شمال آذربایجان‌غربی کاهش بی سابقه‌ای داشته که نشان‌دهنده رعایت نسبی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

وی بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضورنیافتن در مراکز خرید و سایر مراکز تجمع، در خانه ماندن و  حضور نیافتن در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به ویژه در روز طبیعت، عملکرد مسوولانه‌ای داشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: همه جایگاه‌های سوخت در این منطقه طی روزهای گذشته با همه توان فعالیت داشت و مشکلی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز خودروها در استان ایجاد نشد.

مجرد گفت: در روزهای آتی نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات پمپ‌بنزین‌ها بدون وقفه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.