ایرج شجاعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم فهیم این شهرستان در روز طبیعت امسال که با سال‌های قبل دارای تفاوت چشمگیری بود ماندن در خانه را بر به دل طبیعت رفتن ارجحیت دادند.

وی افزود: این اتفاق نشان از عمق درک و فهم و فرهیختگی این مردم است که جا دارد از تک تک آنها قدردانی کرد که بر مبنای همین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اینکه سلامتی خود و خانواده و مردم را مد نظر قرار دادند، امروز را در کنار خانوده خود در خانه ماندند.

وی با قدردانی از همدلی، همگرایی و همراهی مردم مهاباداضافه کرد: مردم این شهرستان با درک موقعیت موجود امروز همکاری بسیار خوبی داشتند و خوش درخشیدند و از شهر خارج نشدند که بدون شک این امر کمک خواهد کرد ما سریعتر بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در ادامه این بیماری سیر نزولی در پیش گیرد و به طور کامل در این شهرستان و سایر نقاط کشور کنترل شود تا مردم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

«شجاعی» همچنین از تمامی تلاشگران ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مهاباد، نیروهای نظامی انتظامی امنیتی و بسیج شهرستان سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه و نیروهای امدادی که تمامی تلاش خود را در راه مبارزه با این بیماری انجام داده‌اند نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.