در پیام هدایت الله جمالی پور چنین آمده است: لازم می‌دانم از زحمات خالصانه و بی شائبه همه معاونان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران، فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی، فرماندهان و عوامل سپاه و فرماندهان و عوامل بسیج، فرماندهان و عوامل ارتش، مدیران و مجموعه عوامل هلال احمر، مجموعه مدیران و عوامل صدا و سیما، مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مدیریت بسیار خوب امروز (۱۳فروردین ماه) تشکر و  قدردانی کنم.

 با مدیریت و درایت همگی شما عزیزان و تدبیر نیروی انتظامی و کمک ارزشمند مردم فهیم استان امروز به خوبی و بدون هیچ حادثه و تجمعی سپری شد و از خداوند رحمان مسالت دارم شر این ویروس منحوس را از سر ملت ایران و جهان کوتاه کند.

امروز بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر قزوین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها از پذیرش شهروندان معذور بودند چون هرگونه تجمع و حضور آنها در فضاهای سبز و بوستان‌ها به گسترش بیشتر ویروس کرونا منجر می‌شد.

 برخی از شهروندان قزوینی نیز امروز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ممنوعیت حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مراسم روز طبیعت را بر بام منازل خود سپری کردند.

تاکنون ۹۵۷ نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده، ۶۳۱ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۱۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.