امیر بهزاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تصمیمات اعضای ستاد مقابله با کرونا مقرر شده است که از صبح امروز تا پایان روز ۱۳ بدر، عبور و مرور برای تمامی شهروندان در مبادی ورودی و خروجی‌های شهر ممنوع باشد.

وی ادامه داد: براین اساس مجوزهای صادر شده در روزهای گذشته مبنی بر حق تردد با استفاده از برگه معرفی نامه نهادهای مربوطه نیز تا روز پنجشنبه به حالت تعلیق درآمده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی نیز چانچه خودرویی چه در سطح شهر و چه در مبادی خروجی تردد کند، شامل جریمه پنج میلیونی ریالی شده و در صورت نیاز نیز ضمن توقیف به پارکینگ منقل خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا مهاباد اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری مهاباد اجرایی شده و شهروندان برای روز ۱۳ بدر هم نباید از منازل خود خارج شوند.

بهزاد تاکید کرد: براساس این طرح، در تمامی مسیرها از جمله مسیر «تاقه دار»، جاده «پسوه»، مسیر «لاچین»، مسیر «اوزوندره»، جاده به سمت روستای «کهریزه شیخان» و سایر محورهای خروجی توسط نیوجرسی یا خاک ریز مسدود شده و امکان تردد در آن وجود ندارد.

وی در انتها از شهروندان خواست در اجرای مصوبات همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت تاکنون ۴۱ مورد مبتلا به بیماری کرونا داشته و از این تعداد نیز ۳ نفر فوت شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.