محمدعلی طالبی روز دوشنبه در بازدید از طرح محدودیت ترافیکی و فاصله‌گذاری اجتماعی با قدردانی از اقدام‌های به عمل آمد به اهمیت تداوم آن با همکاری مسوولان و مشارکت  مردم اشاره کرد و افزود: قطع رنجیره کرونا در گرو کاهش سفر و ترددهاست.

وی ادامه داد: طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با همکاری و  هماهنگی دستگاه‌های مختلف در حال اجراست و برای موفقیت در انجام آن باید همه مردم بیشتر همکاری کنند.

استاندار یزد به افزایش  ممنوعیت‌های تردد در یزد و شهرستان‌ها به خاطر اهمیت موضوع اشاره کرد و گفت: از عصر امروز ( دوشنبه)  ۱۱ فروردین‌ماه، محدودیت‌های سخت‌تری اعمال خواهد می‌شود.

طالبی با اشاره به بسته‌بودن محورهای ورودی و خروجی شهرهای استان اظهار کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند چرا که به جز موارد خاص اجازه هیچگونه ورود و خروج صادر نمی‌شود.
وی همچنین به مسدود بودن تمامی جاده‌های مناطق ییلاقی و روستاها اشاره کرد و افزود: بیرون آمدن شهروندان به قصد رفتن به روستاها جز سردرگمی برای آنها چیزی ندارد بنابراین پرهیز کنند

استاندار یزد به همراهی جمعی از مسوولان عمرانی و انتظامی به منظور بررسی نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های ترافیکی با حضور در ایستگاه‌های بازرسی بر روند اجرای این طرح نظارت و در جریان اقدام‌ها قرار گرفت. 

تاکنون در استان یزد یک هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا شدند و ۱۰۴ نفر هم فوت کردند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.