سید امین قاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جریان بازدید گشت‌های مشترک کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد مدیریت بیماری کرونا در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شد.

وی با اشاره به انجام ۲۱۳ بازدید از مکان‌های تجمعی استان توسط تیم‌های کمیته نظارت بر اماکن عمومی افزود: در طی این مدت نیز ۱۳۵ مورد تذکر و ۲۹ مورد تعطیلی مراکز تجمعی نیز صورت گرفته است.

رییس کمیته نظارت بر اماکن گردشگری، زیارتی، سیاحتی و ورزشی و اماکن تجمعی لرستان اضافه کرد: هم اکنون ۳۰ تیم گشت مشترک این کمیته در سطح استان فعال هستند که صبح و بعدازظهر به صورت مستمر از اماکن عمومی بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون سلامت مردم در اولویت قرار دارد به همین منظور و مطابق هماهنگی با دادستان مرکز استان هر واحدی که موارد بهداشتی را رعایت نکند بلافاصله با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه همه تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و با دستور وزیر میراث فرهنگی همه اماکن تاریخی، فرهنگی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

تا کنون ۸۲۳ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از این تعداد ۶۹۸ نمونه پاسخ داده شده و از نمونه پاسخ داده شده ۲۳۵ مورد مثبت و متاسفانه تاکنون ۲۰نفر از هم استانی‌ها فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.