رحیم بایزیدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین تلفن همراه و با همکاری پایگاه خبری «هاژه» و استودیو فیلم و عکس «زانیار» این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیتی در موضوع آثار ارسالی وجود ندارد اما تعداد آثار در هر بخش باید حداکثر پنج عکس باشد که توسط کمیته فنی نمایشگاه مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آثار برتر پس از داوری چاپ شده و در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت افزود: گواهی رسمی انجمن سینمای جوانان به صاحبان آثار راه‌ یافته به نمایشگاه اعطا می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵فروردین فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس پستی دبیرخانه، دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد ارسال و یا به آدرس الکترونیکی hooran۲۰۲۰@gmail.com و یا آیدی تلگرام hooran۲۰۲۰@ ارسال کنند.

«بایزیدی» اضافه کرد: علاقه‌مندان به همراه آثار ارسالی خود، نام صاحب اثر، کد ملی و شماره تماس را قید کنند تا در صورت نیاز با آنان تماس برقرار شود.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد افزود: بررسی آثار در فروردین ماه جاری  انجام می‌شود و زمان برپایی نمایشگاه نیز در اردیبهشت امسال در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.