رحیم بایزیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین تلفن همراه و با همکاری پایگاه خبری «هاژه» و استودیو فیلم و عکس «زانیار» این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیتی در موضوع آثار ارسالی وجود ندارد اما تعداد آثار در هر بخش باید حداکثر پنج عکس باشد و آثار توسط کمیته فنی نمایشگاه مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی افزود: آثار برتر پس از داوری چاپ شده و در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته و گواهی رسمی انجمن سینمای جوانان به صاحبان آثار راه‌ یافته به نمایشگاه اعطا می‌شود.

بایزیدی گفت: علاقه‌مندان تا ۲۵ اسفندماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس پستی دبیرخانه، دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد بفرستند و یا به آدرس الکترونیکی hooran۲۰۲۰@gmail.com و یا آیدی تلگرام hooran۲۰۲۰@ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به همراه آثار ارسالی خود، نام صاحب اثر، کد ملی و شماره تماس را قید کنند تا در صورت نیاز با آنان تماس برقرار شود.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد افزود: بررسی آثار در فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود و زمان برپایی نمایشگاه نیز در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.