امیر بهزاد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان و حسب دستورالعمل سراسری کنترل شیوع کرونا، تا پایان تعطیلات امکان تردد در محورهای این شهرستان وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مسافران و میهمانانی که هم‌اکنون در این شهرستان حضور دارند یا باید اقدام به ترک شهر کنند و یا تا پایان مهلت مقرر باید در محل اقامت خود حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تدارکات لازم در ورودی‌های مهاباد برای استقرار نیروهای امنیتی جهت اجرای این تصمیم در حال انجام است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.