عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد که مردم نوع‌دوست آذربایجان‌غربی مشارکت چشمگیری در کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان داشتند.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردم در قالب جشن نیکوکاری تا ۲۵ اسفندماه جاری ادامه یافت که میزان مشارکت مردم خیّر استان در جشن نیکوکاری در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: این کمک‌ها که امسال بخش قابل توجه آن، نقدی بود بلافاصله تبدیل به لوازم ضروری شده و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی اظهار داشت: میزان واریزی مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری سال جاری از طریق روش‌های الکترونیکی نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۶۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

امسال چهل و یکمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.