بهروز تقی نژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۲ بسته آموزشی در قالب سی‌دی و بسته‌های تکالیف توسط راهبران و مدیر آموزگاران در ۵۲ روستای میاندوآب که به شبکه آموزش و دیجیتال دسترسی ندارند، توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم که امکانات دسترسی به اینترنت را ندارند توزیع شد، افزود: این کار با هدف بسترسازی مناسب جهت بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از فرآیند آموزشی در شرایط کرونایی است.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب همچنین با اشاره به نیاز دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار به پیگیری فعالیت‌های آموزشی گفت: در نبود بسترهای لازم جهت ایجاد جریان آموزش مجازی در این مناطق، کارشناسان حوزه معاونت آموزش ابتدایی با تعامل سرگروه‌های درسی و راهبران آموزشی نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت‌ کلاس‌های چندپایه اقدام و با تهیه و تولید بسته‌های آموزشی در قالب لوح فشرده و پیک آموزشی به مدارس و مدیرآموزگاران توزیع کردند.

برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مدارس از اوایل اسفندماه تعطیل شده‌است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۱۷ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.