حامد رمضانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا ۶۵ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب با قیمت‌های مصوب ۶۰ و ۵۰ هزار ریال در محل‌های تعیین شده در این شهرستان  بین مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع این میزان میوه در راستای مبارزه با گرانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هر سال قبل از فرا رسیدن عید انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های قبل این میزان میوه نیاز بازار این شهرستان را در ایام عید تامین می‌کند و درصورت نیاز برای تامین دوباره میوه نیز آمادگی وجود دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت ادامه داد: علاوه بر این پیش بینی شده که برای تامین مایحتاج عمومی مردم، ۴۴ تن برنج، ۳۵ تن شکر، ۱۴ تن گوشت گوساله منجمد و ۱۴ تن مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب در محل‌های مشخص و فروشگاه‌ها با اطلاع رسانی قبلی توزیع شود.

«رمضانی» بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار هیچ مشکلی در تامین اقلام موردنیاز شب عید شهروندان این شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: اخبار مربوط به کمبود کالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان صحت ندارد و ضروری است شهروندان به اندازه نیاز روزانه خود خرید داشته باشند.

سردشت دارای ۱۲۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.