سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت از مغازه و منزل در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران به صورت نامحسوس آنان را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی ۲ سارق را در این زمینه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به یک مورد سرقت از مغازه قصابی با به سرقت بردن چرخ‌گوشت، ترازوی دیجیتال، دستگاه هارد، چاقو و مقداری گوشت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه همچنین این سارقان به سرقت وسایل و لوازم آشپزخانه از یک منزل مسکونی نیز اعتراف کردند افزود: ارزش کالا و اقلام به سرقت رفته در این ۲ فقره سرقت ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد گفت: برابر دستور مقام قضایی اقلام سرقتی تحویل مالباختگان شده و ۲ سارق پس از تشکیل پرونده‌ تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سارقان احشام و خانه‌باغ‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: درپی وقوع یک فقره سرقت احشام و اقلام از یک خانه‌باغ در یکی از روستاهای میاندوآب بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه «بکتاش» این شهرستان قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران بصورت نامحسوس آنان را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت سه راس گوسفند و یک مورد اقلام خانه‌باغ به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، اظهار داشت: برابر دستور مقام قضایی احشام و اقلام سرقتی تحویل مال‌باختگان شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: توجه نکردن به توصیه‌های پلیس و کوتاهی استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه های پلیس را در اولویت قرار دهند.
سرهنگ شیخ‌نژاد همچنین با اشاره به دستگیری ۲ سارق سیم‌های برق و سرقت‌های خُرد در یک عملیات دیگر در میاندوآب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های برق و خانه باغ‌ها در روستاهای اطراف میاندوآب، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۲۹ فقره سرقت سیم‌های برق و خانه‌باغ‌ها در سطح شهرستان اعتراف کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اقلام سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 وی بیان کرد: دراین رابطه ۲ نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.