جمشید تقی‌زاده روز پنج‌شنبه در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و تجربه‌های قابل توجه و بسیار زیاد، این استان می‌تواند در سال آینده نیز میزبان بسیاری از مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی باشد.

وی اضافه کرد: طی سال جاری، آذربایجان‌غربی میزبانی شایسته‌ای در مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ ملت‌های والیبال داشت که باید از همه دست‌اندرکاران در این خصوص قدردانی کرد.

وی بیان کرد: حمایت‌های استاندار آذربایجان‎‌غربی از فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های مختلف قابل توجه و ستودنی است که امیدواریم این روند همچنان با قدرت ادامه داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه ورزش و جوانان گفت: ضروری‌است برای بهره‌مندی بیشتر از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد تا استان شاهد رونق بیشتر فعالیت‌های ورزشی در حوزه قهرمانی و همگانی باشد.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به فعالیت قابل قبول برخی از رشته‌های ورزشی در استان از جمله والیبال، خواستار توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر وزارت ورزش و جوانان در سایر رشته‌های ورزشی در استان شد.

در این دیدار، حکم انتصاب کیومرث  پورایراندوست به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اعطا شد. 

پورایراندوست که پیش از این معاون فنی اداره‌کل ورزش و جوانان و سرپرست این اداره‌کل بود، جانشین عبدالله چمن‌گلی در مدیریت ورزش و جوانان استان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.