به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان شکری چهارشنبه شب در دوازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل و دومین جلسه شورای معاونین با محوریت کرونا اظهار کرد: پایانه بار به عنوان مرکز استراتژیک در تأمین کالاهای اساسی و سوخت بسیار با اهمیت است و تمهیدات بهداشتی لازم در جهت جلوگیری از شیوع کرونا در این پایانه به صورت ویژه در دستور کار بوده و در حال انجام است.

وی افزود: ضدعفونی مستمر محوطه، هدایت اعلام بار از فضای بسته به محیط بیرونی، ضدعفونی ناوگان هنگام ورود و خروج به پایانه بار، حضور نماینده بهداشت و فرمانداری در محل پایانه جهت انجام بهینه اقدامات بهداشتی، تب سنجی از رانندگان و افزایش زمان‌نوبت دهی مهمترین اقدامات انجام شده در این خصوص است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: این تمهیدات به صورت کامل و ویژه در پایانه‌های مرزی و مسافری نیز به صورت مستمر انجام می‌شود و در خصوص تعطیلی پایانه‌های مسافری تابع مصوبات شورای تأمین استان و شهرستان‌ها هستیم.

وی تأمین سلامت جانی و روانی همکاران ستادی، شهرستانی، ماشین آلات و پایانه‌های مرزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا در کنار تمامی اقدامات بهداشتی نسبت به اجرای دورکاری توسط همکاران دارای شرایط دورکاری و انجام امور به صورت جانشینی برای همکارانی که شرایط دورکاری ندارند، اقدام می‌شود.

شکری توجه بیش از پیش به وضعیت معیشتی همکاران را خواستار شد و عنوان کرد: در تلاش برای تأمین مسکن و زمین برای همکاران فاقد زمین به شرط سبز بودن فرم (ج) هستیم همچنین همکاران نیازمند تسهیلات نیز با رایزنی‌های انجام شده با بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات می‌توانند از سال آتی و با گشایش ردیف‌های اعتباری تسهیلاتی بانک‌ها نسبت به دریافت معرفی نامه از اداره کل اقدام کنند.

در ادامه این جلسه در خصوص چگونگی بهینه سازی وضعیت معیشتی همکاران، تأمین رضایت کارکنان، مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های زیرمجموعه و طرح‌های نوروزی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.