رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعی از مشاوران املاک منطقه فرهنگیان این شهر به همراه تعدادی از معامله‌گران صنف املاک مهاباد در یک اقدام خودجوش مبلغ ۸۵ میلیون ریال جهت خرید مواد ضدعفونی کننده جمع‌آوری کردند.

محمد جهین اضافه کرد: با این مبلغ جمع‌آوری شده، محلول ضدعفونی کننده خریداری می‌شود و در اختیار نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، مراکز توانبخشی و همچنین اقشار ضعیف جامعه قرار می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، اظهار داشت: خیران سلامت و سایر اصناف مهاباد هم می‌توانند با مشارکت در این امر خداپسندانه، نهادهای دولتی را در جهت خدمات رسانی بیشتر مردم و مقابله با ویروس کرونا یاری دهند.

وی همچنین از خرید ۲۰ هزار عدد ماسک توسط انجمن داروسازان مهاباد خبر داد و بیان کرد: این ماسک‌ها به صورت رایگان و از طریق مراکز بهداشتی از جمله داروخانه‌ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 تاکنون در آذربایجان‌غربی ۴۲ آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند، ۹ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۲۰ نفر همچنان بستری هستند.

در شهرستان مهاباد نیز اولین موارد مثبت مبتلا به ویروس کرونا که شامل ۲ مرد ۲۷ و ۷۵ ساله هستند، روز گذشته تایید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.