مرتضی فرامرزی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازدید از شعبه‌های اخذ رای و گزارش‌هایی رسیده از آرامش کامل و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این دوره از انتخابات حکایت دارد.

وی گفت: تاکنون هیچکدام از شعبه‌ها با کمبود تعرفه مواجه نشده‌ اما مشارکت چشمگیر است.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم مناطق شهری و روستایی برای شرکت در انتخابات از نخستین دقایق آغاز انتخابات در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد و هم‌اکنون نیز در فضایی سالم و توام با آرامش با حضور مردم ادامه دارد.

وی اولین و مهم‌ترین اصل در جریان انتخابات را مشارکت حداکثری و باشکوه مردم دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انتخابات یک قدرت‌نمایی در برابر استکبار جهانی است.

حوزه انتخابیه نقده و اشنویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ نامزد و یک کرسی دارد؛ برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه ۱۸۰ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است که ۶۹ شعبه از این تعداد در اشنویه و ۱۱۱ شعبه در نقده قرار دارد. 

۱۲ نفر از آذربایجان‌غربی راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.