خشایار صنعتی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاندیدا روز گذشته با ارائه نامه مکتوب و رسمی انصراف خود از شرکت در انتخابات را به فرمانداری این شهرستان اعلام کرد.

وی ادامه داد: با انصراف این نامزد، تعداد کاندیداهای انتخاباتی حوزه مهاباد به ۹ نفر کاهش یافت که از این تعداد هشت نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: شمار نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان در مقایسه با دوره قبل سه نفر کمتر است.

وی افزود: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مهاباد پیش‌بینی شده که نسبت به دوره قبل چهار شعبه افزایش پیدا کرده‌است.

رییس هیات بازرسی انتخابات مهاباد اظهار داشت: از این تعداد ۵۱ شعبه سیار و ۶۹ شعبه نیز به صورت ثابت است که در روز جمعه دوم اسفندماه کار جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده خواهند داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

 ۱۷۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مهاباد واجد شرایط رای‌دادن در این دوره از انتخابات مجلس هستند.

مهاباد دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.