محمود زمانی روز شنبه در نشست مشورتی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تکاب افزود: امروز تمام دنیا نظاره‌گر انتخابات ایران اسلامی هستند از این‌رو باید برای شکست توطئه‌های دشمنان، همه عوامل برگزار کننده انتخابات برای حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید با برگزاری یک انتخابات خوب و سالم، اعتماد عمومی و مشارکت سیاسی در کشور را باید افزایش داد، اظهار داشت: همه مسوولان شهرستان در هر جایگاهی که هستند نباید تحرکات و اظهاراتی در تریبون‌های مختلف داشته باشند که موجب بی‌اعتمادی و کاهش مشارکت و ایجاد تفرقه بین مردم شود.

وی با تاکید بر پرهیز از سخنانی که موجب کاهش انگیزه‌های رای دادن می‌شود، بیان کرد: هر ۱۹ نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شاهین‌دژ و تکاب برای عوامل اجرایی و نظارت یکسان و قابل احترام هستند و هیچ فرقی با هم نمی‌کنند و برهمین اساس نمایندگان فرماندار در شعب اخد رای باید بدون دخالت در انتخابات و آرای شهروندان اصول قانونمندی و بی‌طرفی را به‌طور کامل رعایت کنند.

فرماندار تکاب با اشاره به توصیه‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از آرا و عدم دخالت نیروهای نظامی در انتخابات ادامه داد: به عنوان مجریان انتخابات، اجازه دخالت در آرای مردم را نمی‌دهیم و با هر تخلف انتخاباتی در تمام سطوح برخورد خواهیم کرد.

«زمانی» اضافه کرد: مهمترین مساله در انتخابات پیش‌ رو حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صیانت از آرا و برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور، بدون نقص، قانونمند و بی‌طرفانه است.

وی با بیان اینکه حضور فعالانه کاندیداها در عرصه انتخابات مجلس یازدهم ارزشمند و گامی در جهت افزایش مشارکت است، افزود: شهرهای شاهین‌دژ و تکاب یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهند و اینکه کدام کاندیدا از کدام شهر نامزد شده مهم نیست بلکه براساس فرموده امام (ره) میزان رای ملت است و ما باید از آن صیانت کنیم.

زمانی گفت: نباید با برخی اظهارنظرها موجب ایجاد شکاف بین ۲ شهرستان شویم زیرا شاهین‌دژ و تکاب یک حوزه و یک مردم هستند و لازم است همه عوامل برگزارکننده انتخابات زمینه افزایش مشارکت و انتخاب اصلح را فراهم کنند.

 ۶۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تکاب پیش‌بینی شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد؛ اهالی این ۲ شهرستان در روز دوم اسفندماه امسال و هم‌زمان با سراسر کشور برای انتخاب یک نماینده مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.