به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در تشریح این خبر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در پنجمین روز، ۳ نفر دارای مدرک لیسانس، ۶۵ نفر کارشناسی ارشد و ۲۴ نفر دکتری و ۲ نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

وی ادامه داد: از این افراد ۱۲ نفر فرهنگی، ۱۰ نفر استاد دانشگاه، ۳۱ نفر کارمند، ۵ نفر بازنشسته، ۷ نفر شغل آزاد، ۵ نفر بیکار، ۴ نفر نماینده مجلس، ۶ نفر پزشک و ۱۲ نفر نیز سایر مشاغل و ۲ نفر نیز شغل روحانی را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه ۲۹ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۵ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند تصریح کرد: ۱۷ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: در پنجمین روز از ثبت نام حوزه انتخابیه ارومیه با ۳۲ نفر بیشترین و ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و مهاباد با ۴ نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه ۸ نفر، خوی و چایپاره ۹ نفر، شاهین دژ و تکاب ۷ نفر، سلماس ۱۱ نفر، میاندوآب ۶ نفر، پیرانشهر و سردشت ۵ نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت ۴ نفر و بوکان ۸ نفر در پنجمین روز ثبت نام نمودند.

وی افزود: تا به امروز ۲۴۱ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۲۶ نفر خانم و ۲۱۵ نفر نیز آقا هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1303422
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.