حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی همزمان با روز برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه از حضور پرشور مردم استان در انتخابات طی نوبت صبح قدردانی کرد و افزود: مردم به خاطر دین و فرمایش رهبری و حفظ نظام در این «جهاد عمومی» حاضر شدند.

وی با اشاره به موضع‌گیری اهل کوفه در زمان امام علی(ع)، بیان کرد: امروز مردم پشت ولی‌فقیه هستند و اگر این مردم در زمان امام علی (ع) در صحنه بودند، ایشان تنها نمی‌ماندند.

خطیب جمعه ارومیه با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات، ادامه داد: مردم در ساعات باقی مانده پای صندوق‌های رای حضور یابند و به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنند.

وی افزود: مردم در همه صحنه‌های مختلف در چهل سال گذشته اظهار وجود کرده‌اند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: در ایام شهادت سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن هم این مردم به صحنه آمدند تا از منویات رهبری اطاعت کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود تفاوت‌های مذهبی، قومی و سیاسی همه مردم استان در انتخابات مشارکت کرده‌اند، اضافه کرد: فردای انتخابات مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای مورد نفرت مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: منتخبان نباید خوشحالی بیش از اندازه داشته باشند و کسی که رای نیاورده نیز نباید زیاد ناراحت باشد زیرا مسوولیت بار سنگینی است که بر روی دوش نماینده مجلس گذاشته می‌شود.

وی همچنین خطاب به نمایندگان استان گفت: باید بدانید که نماینده سه میلیون مردم آذربایجان‌غربی هستید و باید اخلاق را در رفتار و گفتار رعایت نمایند زیرا آبروی همه مردم استان هستند.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.