اقصی نخشی‌پور روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۵۰۰ نفر هیات نظارت شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کابران رایانه هستند.

وی با بیان اینکه برای این دوره از انتخابات، ۱۲۴ شعبه ثابت و سیار پیش‌بینی شده است که کار اخذ آرا از شهروندان را در روز انتخابات بر عهده دارند افزود: از این تعداد ۱۲۴ شعبه در بخش مرکزی و ۴۴ شعبه نیز در بخش وزینه قرار دارد. 

وی اضافه کرد: در این دوره همچنین ۵۳ شعبه اخذ رای در مناطق شهری شامل سردشت، امیرآباد، ربط و نلاس دایر خواهد بود و ۷۱ شعبه نیز در مناطق روستایی استقرار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با مهیا ساختن تمام تمهیدات لازم، این شهرستان خود را آماده برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه کرده است افزود: از تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌نقص بهره‌گیری شده و پیش‌بینی‌های لازم برای تامین سلامت و امنیت انتخابات در شعب اخذ رای در روستاهای سخت‌گذر این شهرستان در صورت بارش برف و کولاک انجام شده است.

فرماندار سردشت با بیان اینکه هشت نامزد کاندیدای حوزه پیرانشهر و سردشت در گردونه انتخابات باقی مانده‌اند، عنوان کرد: در چند روز گذشته ۲ نفر از کاندیداها به نام‌های «حمزه شمعی» و «کمال قادرپور» از حوزه انتخابیه این شهرستان انصراف خود را به فرمانداری اعلام کردند. 

وی با اشاره به اینکه تخلفات تبلیغاتی نامزدها نیز رصد و کنترل می‌شود، اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی در خصوص تبلیغات این نامزدها در این شهرستان گزارش نشده است.

سردشت به همراه پیرانشهر با بیش از ۲۱۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد؛ هم‌اکنون هشت نامزد در این حوزه برای راهیابی یک نفر به مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.