ایرج شجاعی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رای‌گیری در ۱۲۰ شعبه اخذ رای مهاباد انجام می‌شود که از این تعداد ۶۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار است.

وی افزود: تعداد رای‌اولی‌های حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد ۱۷ هزار نفر است که برای نخستین بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخاباتی شهرستان مهاباد ۱۰ نامزد با هم به رقابت خواهند پرداخت، از آماده بودن تمامی تمهیدات و امکانات در حوزه فناوری، ارائه آموزش‌های لازم به کاربران دستگاه‌های احراز هویت و هماهنگی و تعامل عوامل شعبه، نمایندگان فرمانداری و سایر هیات‌ها به‌ویژه هیات نظارت خبر داد و اضافه کرد: پشتیبانی لازم از انتخابات برای برگزاری بدون دغدغه و قانونی انتخابات انجام خواهد شد.

فرماندار مهاباد، سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات را از مولفه‌های اصلی برای مشارکت حداکثری مردم خواند و گفت: با اتصال سه حلقه انتخاباتی که رقابت‌کنندگان، انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان هستند در فضای شفاف و قانونی، مردم خواهند توانست به انتخاب اصلح اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم. 

برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزدها برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.