در این نشست که با استقبال و حضور پرشور دانشجویان روز سه‌شنبه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم برگزار شد، تعدادی از دانشجویان به صورت ایستاده تا آخر مراسم را که بیش از سه ساعت به طول انجامید، نظاره‌گر بودند.
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در ابتدای این مراسم پشت تریبون حاضر شد و اظهار داشت: اکنون در مقطع حساسی قرار داریم، چون انتخاباتی پیش روی ماست که سرنوشت چهار سال آینده کشور را تعیین می‌کند. 
محمد امین درستی افزود: اقتصاد، سیاست و معیشت ما در گرو انتخابی اصلح است و ما باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که توانمندی و شایستگی لازم را داشته باشند. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نشست انتخاباتی امروز، صرفا جنبه پرسش و پاسخ دانشجویی دارد و هیچگونه تبلیغات انتخاباتی در آن صورت نخواهد گرفت.
در ادامه هر کاندیدا به مدت ۲ دقیقه فرصت داشت که به معرفی خود بپردازد و در بخش بعدی نیز هر کدام از آنان پنج دقیقه فرصت داشتند که برنامه‌های خود را اعلام کنند.
پرسش و پاسخ نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از کاندیداها و جمع‌بندی نهایی هر نامزد به مدت ۲ دقیقه از دیگر بخش‌های این نشست بود.
این برنامه با حاشیه‌هایی نیز همراه بود، عده‌ای دست نوشته‌هایی با عنوان «شفافیت» را با خط بزرگ روبروی کاندیداها در دست گرفته بودند و در ادامه مراسم نیز امضاء و اثر انگشت کاندیداها بر روی کاغذنوشته‌هایی که تعهدنامه شفافیت مالی بود، گرفته شد.

تعدادی دیگر هم هر وقت کاندیدایی سخن از جوانان و مسایلی همچون بیکاری و ازدواج به میان می‌آورد، او را به شدت تشویق می‌کردند؛ چند نفر از دانشجویان نیز خارج از نوبت تعیین شده و با داد و فریاد سوالات خود را از کاندیداها پرسیدند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه هفته جاری دوم اسفندماه برگزار می‌شود و ۶۱ نفر کاندیدا در شهر ارومیه برای سه کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.