محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: شرایط جغرافیایی و بروز حوادث مختلف طبیعی و انسانی می‌طلبد تا ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان‌غربی به ویژه در خصوص آمبولانس و خودروهای پیشرفته تجهیز شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های هلال‌احمر در مدیریت بحران و رسیدگی به حادثه‌دیدگان جای قدردانی دارد اما رسیدگی به موقع و درست در بحران‌ها نیازمند امکانات لازم و پیشرفته است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: در طرح امدادی زمستان امکانات امدادی از نقاطی که درگیر برف و کولاک نیست به مناطق غربی ارسال می‌شود.

«حامد سجادی» در این جلسه با پاسخ مثبت به مطالبه استاندار، برای تجهیز ناوگان امدادی هلال‌احمر آذربایجان غربی از جمله تامین آمبولانس قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا بیش از ۲۰ پایگاه ثابت، کوهستانی، شهری و بین شهری امداد و نجات در فصل پاییز و زمستان امسال برای کمک به مسافران در آذربایجان‌غربی فعال است؛ همچنین بیش از ۱۲ هزار نجات‌گر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات به طور روزانه آماده‌باش هستند.

امدادرسانی در سوانح جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.