خشایار صنعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بازرس، مسوول حسن جریان و صحت انتخابات و نیز نظارت بر اجرای مطلوب آن، سلامت و صیانت از آرای مردم را در روند انتخابات این شهرستان بر عهده دارند.

وی بیان کرد: بازرسان در تمامی شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و یک هیات بازرسی متشکل از ۶ نفر نیز بر روند فعالیت این بازرس‌ها در شعب اخذ رای نظارت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ۶۱ نفر از این بازرسان در شعب اخذ رای مناطق روستایی و ۵۹ نفر نیز در شعب شهری کنترل روند سلامت انتخابات را زیرنظر خواهند داشت تا در مدار قانون انجام شود. 

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصل حفظ بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از سوی بازرسان گفت: رویکرد هیات بازرسی، مشاوره، همراهی، ارشاد و تلاش برای حسن اجرای مطلوب انتخابات به مجریان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه در روز دوم اسفند است.

«صنعتی»، افزود: بازرسان نیز همانند سایر عوامل برگزاری انتخابات، امین آرای مردم هستند و برای صیانت از آرای مردم و پیشگیری از هرگونه تخلفات انتخاباتی عاری از هرگونه جانبداری از شخص و یا گروه خاصی با تمام توان تلاش خواهند کرد.

وی گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مهاباد پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل چهار شعبه افزایش پیدا کرده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مهاباد گفت: از این تعداد ۵۱ شعبه سیار و ۶۹ شعبه نیز به صورت ثابت است که در روز جمعه دوم اسفندماه کار جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده خواهند داشت.

برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۱۰ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.