به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان عصر امروز، یکشنبه با قضاوت «محمدرضا درفش» در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

پیمان‌اکبری سرمربی شهرداری ارومیه در ابتدای این بازی از ترکیب علیرضا بهبودی، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، امیرحسین‌ توخته، امیر خداپرستی، بابک فیاضی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد.

در این دیدار تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹،  ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید و با اندوختن ۳۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با قرعه استراحت روبرو است و در هفته نوزدهم روز یکشنبه چهارم اسفندماه به مصاف تیم شهداب یزد خواهد رفت.

«محمدرضا درفش» با کمک «احسان شرکایی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشت و «حمید حق‌ بین و نادر انصاری» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه هفته گذشته نیز در هفته شانزدهم لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود خاتم اردکان پیروز شد.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال امسال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد برگزار می‌شود.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.