علی مصطفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۳۱ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده‌بودند که از این تعداد، یک نفر به آذربایجان شرقی تغییر حوزه داده و سه نفر نیز از استان‌های دیگر برای حضور در حوزه‌های آذربایجان‌غربی تغییر حوزه دادند تا جمع ثبت‌نام‌کنندگان استان در این انتخابات به ۵۳۳ نفر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پس از بررسی‌های هیات اجرایی، نظارت و شورای نگهبان، ۲۰۲ نفر تایید صلاحیت نهایی شدند که از آنان هم، پنج نفر انصراف خود را از حضور در این رقابت اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: از کل واجدان شرایط داوطلبی نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان‌غربی، ۶۸ نفر در ارومیه، ۱۹ نفر در حوزه شاهین‌دژ و تکاب، ۱۸ نفر در حوزه نقده و اشنویه، ۱۷ نفر در سلماس، ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره، ۱۳ داوطلب در حوزه پیرانشهر و سردشت، ۱۱ داوطلب در میاندوآب، ۱۰ داوطلب در مهاباد و هشت داوطلب نیز در بوکان رقابت می‌کنند.

رییس  ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی ادامه داد: تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد فردا، پنج‌شنبه آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز اول اسفند ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

قرار است ۱۲ نفر از این استان به بهارستان راه یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.