حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز سه‌شنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم میاندوآب اظهار داشت: امت اسلامی ایران با معنویت و با دفاع از ولایت، انقلاب را به جهان صادر کرد و ندای مظلومان را به گوش جهانیان رساند.

وی افزود: بدون معنویت و بدون ارتباط با خدا نمی‌توان طاغوت را درهم شکست، بنابراین باید با پیروی از ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای در مقابل تهدیدها ایستاد.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد اختلاف‌های قومی و قبیله‌ای، محاصره اقتصادی و تهاجم فرهنگی به انقلاب ضربه وارد کنند ولی ما در برابر این تهدیدها ایستادگی خواهیم کرد تا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی موعود عج وصل شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه اگر کسی درد هدایت انسان‌ها را داشته باشد، وعده الهی فرا می‌رسد، بیان کرد: همانطور که خداوند متعال حضرت داود را بر مشرکان مسلط کرد، هر جا امامی صالح و امتی پا به کار وجود داشته باشد نصرت و یاری الهی ظاهر می‌شود.

وی گفت: در جنگ‌های احد، بدر و خندق ملائکه الهی به یاری پیامبر شتافتند، همان ملایکه به اذن الهی به یاری پیر جماران آمدند و حتی در جنگ‌های ایران با دشمنان شاهد یاری و کمک نهان الهی بودیم‌.

امام‌جمعه میاندوآب با قدردانی از حضور دشمن‌شکن و حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: دشمنان با مشاهده حضور مردم باید بدانند تا زمانی که خون در رگ داریم هیچ‌کسی نمی‌تواند به  انقلاب ضربه بزند.
راهپیمایی مردم میاندوآب از میدان انقلاب این شهر شروع و با گذر از خیابان‌های پاسداران، شهدا، ۱۷ شهریور، امام خمینی(ره) در میدان انقلاب پس از تجمع راهپیمایان به پایان رسید.
آتش زدن آدمک ترامپ و پرچم آمریکا و اسراییل، سرودن شعر پیروزی انقلاب اسلامی توسط ۱۳۵۷ نفر از دانش‌آموزان دختر و قرائت بیانیه از بخش‌های دیگر آیین راهپیمایی مردم میاندوآب بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.