حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از حساسیت ویژه برخوردار است، افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، یاس و ناامیدی دشمنان در یک برهه‌ حساس را موجب می‌شود.
وی ادامه داد: امروز دشمنان هجمه‌های خود علیه انقلاب و کشور را مضاعف کرده‌اند چنانکه تاکنون مشاهده نشده بود که رییس‌جمهوری آمریکا حرکت تروریستی همچون به شهادت رساندن یک سردار را بر عهده بگیرد و این طور صریح با ایران اعلام دشمنی کند. 
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امروز هجمه‌های دشمنان علیه کشور و به خصوص ملت ایران از هر طرف و به هر شکل‌ ممکن جریان دارد و حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن برای حفظ اقتدار نظام یک وظیفه همگانی است.
وی بیان کرد: بدون‌شک هوشیاری و آگاهی ملت ایران و حضور هوشمندانه آنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که این ملت همچنان به آرمان‌های انقلاب و شهدا پایبند هستند و ترفندهای دشمنان نتیجه‌ای نخواهد داشت.
همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود. 
امسال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود و مردم غیور این استان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و طلبه فردا، سه‌شنبه در میعادگاه عاشقان مکتب امام خمینی(ره) گردهم می‌آیند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.
مرزدارانی که بیش از چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، فردا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی، وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان می‌دهند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.