تنها یک روز به تولد چهل‌ویکمین سالگی انقلاب اسلامی ایران باقی مانده‌است و مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان‌غربی اعم از شیعه و سنی و آشوری و ارمنی همگام و هم‌صدا با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی خود را آماده کرده‌اند تا در راهپیمایی بزرگ و وحدت‌آفرین فردا سه‌شنبه، شرکت کنند و به دشمنان نشان دهند که هیچگاه به نظام و انقلاب حتی در بدترین شرایط پشت نکرده و رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

مردم شهرها، بخش‌ها، روستاها و اقصی نقاط آذربایجان‌غربی با شوری وصف‌ناپذیر که ریشه در دلبستگی و عشق آنان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، انگیزه‌ای مثال زدنی برای حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین در این راهپیمایی دارند.

مردم این خطه که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه پشت سرگذاشته‌اند و سختی‌های سال‌های بازسازی را به جان خریده و امروز نیز همچنان از مرزهای کشور دفاع می‌کنند، بر ادامه جانفشانی در راه اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و امام راحل تاکید می‌ورزند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و انقلابی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه معتقد است که «حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، دینی و انقلابی برای همه ملت ایران است و این امر را باید نوعی جهاد در راه خدا بدانیم و با همه توان در آن شرکت کنیم».

حجت‌‍الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار داشت: حضور حماسی ملت بزرگ ایران به دنیا نشان می‌دهد که مردم همچنان با اتحاد در صحنه حضور دارند و ایادی کفر و استکبار هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به ترس دشمنان از جمله آمریکایی‌ها از ملت ایران و حضور پرشور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اضافه کرد: این ترس با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز سه‌شنبه هفته جاری بیشتر خواهد شد.

وی، انقلاب شکوهمند اسلامی را عامل اصلی پیشرفت‌های چهار دهه ایران دانست و اظهار داشت: ایران در حال حاضر به الگویی برای کشورهای دنیا در همه زمینه‌ها تبدیل شده‌است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) شناخته شده است

نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر گفت: انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی (ره) شناخته شده و به همین دلیل است تاکنون هیچ‌یک از طرح‌های آمریکایی برای مقابله با انقلاب اسلامی به جایی نرسیده و ترفندهایشان همواره بی‌اثر مانده‌است.

«شارلی انویه» افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تئورسین‌های غربی و آمریکایی به ضرورت تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه ایران اعتراف می‌کنند. 

وی افزود: ۲۲ بهمن رویدادی است که نه تنها به عنوان پایان یک رژیم و آغاز حکومتی دیگر به شمار می‌رود بلکه سرفصلی از تاریخ ایران نیز محسوب می‌شود؛ از این روز باید از آن به عنوان تجلی اراده ملت ایران یاد شود.

آشوریان ارومیه همچون سال‌های گذشته، حضوری پرشور و شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت

نایب رییس انجمن آشوریان ارومیه با بیان اینکه امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف سعی در ضربه‌زدن به انقلاب و کشور دارند، گفت: آشوریان امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری پرشور و باشکوه خواهند داشت.

مردم باید هوشیاری خود را حفظ کنند

روحانی اهل سنت در مهاباد می‌گوید: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان می‌فهماند که با چه کسی طرف هستند تا دچار خیال‌های باطل در مورد نظام و انقلاب ما نشوند.

ماموستا عبدالسلام کریمی ضمن توصیه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: مردم باید همیشه و در هر شرایطی هوشیاری خود را حفظ کنند و مراقب اوضاع باشند.
وی اضافه کرد: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و ارزش‌های والای آن هستند و حتی اگر به موضوعی مانند گرانی نیز اعتراض داشته باشند، اجازه نمی‌دهند ضدانقلاب و دشمنان از آن سوء‌استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شرکت مردم در چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب از نظر ملی و بین‌المللی بسیار مهم است و جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های مختلف بیمه می‌کند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی است

دانشجوی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب معتقد است که «حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر چشم جهانیان به نمایش می‌گذارد».

جمشید منوچهری با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در شرایط کنونی بسیار مهم است، بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب دسیسه‌های دشمنان را همواره خنثی کرده و ملت با بصیرت ایران اینبار نیز با حضور خود بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۱ سالگی انقلاب، متفاوت و باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود تا برای آمریکا و متحدانش درسی فراموش نشدنی به یادگار بگذارد.

۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است

رحمان مولودی یکی از مرزداران سردشتی نیز گفت: ۲۲ بهمن متعلق به همه ملت ایران است و به هیچ جناح و گروهی مربوط نیست.

وی افزود: ملت ایران بار دیگر همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در روز ۲۲ بهمن، حماسه‌ای بزرگ خلق خواهد کرد و مشت محکمی به دهان مستکبران و ایادی آنان خواهد زد.

وی با بیان اینکه این حضور تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید خواهد کرد، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار و بیدار بوده‌اند و باید از مشارکت چنین مردم هوشیار و مقاومی قدردانی کرد.

این شهروند سردشتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مستقل در جهان است که روی پای خود ایستاده و هر زمان که تهدیدهای خارجی علیه کشور افزایش پیدا کرده‌است، مردم نشان داده‌اند که یکپارچه و با اتحاد بیشتر پای کشور و انقلاب می‌ایستند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خود را برای شرکت گسترده‌تر در یکی دیگر از صحنه‌های مختلف که همانا انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه است، آماده خواهند کرد.

ملت ایران همچنان در مسیر انقلاب حرکت می‌کند

محمد جباری از بسیجیان بوکانی نیز اظهار داشت: ملت ایران روز «سه‌شنبه» با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اعلام خواهد کرد که همچنان در مسیر نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و اهداف و آرمان‌های الهی حرکت می‌کند.

وی پشتیبانی مردم از نظام را اصلی‌ترین عامل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: حضور میلیون‌ها ایرانی غیور در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌های شهرها و روستاهای سراسر کشور مهر تاییدی بر آرمان‌های امام راحل (ره) و لبیکی بر دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی حضور حماسی مردم در جشن انقلاب را نمایش وحدت و انسجام ملی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنی‌های آمریکا با ما طی یک‌سال گذشته ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده‌است؛ اگرچه این دشمنی همواره بوده‌است و تازگی ندارد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که آمریکا قصد دارد با افزایش تحریم‌ها به اهداف خود برسد، مردم همیشه در صحنه ما به خوبی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد تا نشان دهند که همواره حامی و حافظ انقلاب هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده اظهار داشت: ۲۲ بهمن متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور همه از هر جناح و حزبی در راهپیمایی این روز گامی در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی در سایه حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزایش می‌یابد، افزود: هدف اصلی دشمنان فاصله گرفتن مردم از نظام، دولت، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و شرکت نکردن آنان در مناسبت‌های ملی است.

وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن مهر تأییدی برای تثبیت اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی است و این حضور جدای از پیام انسجام و یکدلی ملت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی، حاوی پیام مهمی برای دشمنان انقلاب می‌باشد.

همه‌ساله در روز ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی در تمام شهرهای کشور از جمله در شهرهای ۴۲ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با سراسر کشور فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود؛ امسال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.