مدیر آموزش و پرورش بوکان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این هنرمند که از معلولیت ذهنی و جسمی رنج می‌برد، دارای توانایی‌های خاصی در هنر نقاشی و کار دستی بوده که در برخی از موارد فرد عادی از توانای انجام آن عاجز است.

سلیمان مام عزیزی ادامه داد:  تاکنون این دانش آموز معلول بوکانی، ۱۳ نمایشگاه به مناسبت‌های مختلف در بوکان و دیگر شهرهای کشور از جمله تهران و شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی دایر کرده و تعداد کثیری از تابلوهای خود را نیز تاکنون به فروش رسانده‌است.

وی افزود: این هنرمند بوکانی علاوه بر نقاشی بر روی بوم با ذغال و خودکار نیز اقدام به طراحی کرده و آثار سه بعدی می‌آفریند.

وی با بیان اینکه این هنرمند بوکانی کار طراحی و نقاشی را به صورت رسمی از ۶ سال قبل شروع کرده، افزود: این دانش‌آموز، در نقاشی روی شیشه یا دکوپاژ نیز فعالیت دارد و  با الهام گرفتن از طبیعت و اشیای اطراف خود ترسیم و از سبک‌های رنگ روغن، سیاه‌قلم پیروی می‌کند.

این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر در گالری فرهنگ‌سرای سیمرغ واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روبروی بوستان ساحلی در ۲ شیفت صبح و عصر برای بازید علاقمندان دایر است.

این دانش آموز با نیازهای ویژه در حال حاضر در پایه یازدهم و در مدرسه کودکان با نیازهای ویژه «لادن» مشغول به تحصیل است .

در بوکان ۳۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در پایه های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.