فرماندار تکاب روز یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح زیربنایی گفت: برای گازرسانی به ۲۰ روستای سخت‌گذر و کوهستانی محور مایین‌بلاغ این شهرستان ۱۰۸ کیلومتر لوله‌گذاری خواهدشد.

محمود زمانی افزود: این طرح گازرسانی به مدت سه سال اجرا می‌شود و با بهره‌برداری از آن بیش از ۹۶۰ خانوار روستایی از نعمت گاز خانگی بهره‌مند خواهندشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ روستای تکاب با سه هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۴۶ روستای تکاب در حال اجراست و گازرسانی ۲ روستا نیز به‌زودی تکمیل خواهد شد.

زمانی بیان کرد: با تکمیل عملیات گازرسانی به روستاهای تکاب، میزان جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی از ۳۵ درصد به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

فرماندار تکاب ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان صرف شده که نشانه توجه ویژه به توسعه مناطق محروم و دورافتاده است.

امروز همچنین آیین کلنگ‌زنی ۲ طرح عمران شهری شامل طرح تعریض پل شریف‌آباد و احداث پارک گردشگری به مساحت هشت هکتار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

برای احداث این طرح‌های عمرانی و گردشگری شهر تکاب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که توسط شهرداری این شهر اجرا و هزینه خواهدشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی امروز، یکشنبه، به همراه چند نفر از مدیران کل استان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی به تکاب سفر کرده بود.

۳۸ طرح مختلف توسعه ای با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر در مناطق شهری و روستایی تکاب به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.