بهنام شهدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶ طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی است که در مرکز و شهرستان‌های مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای این طرح‌ها افزود: ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال برای طرح‌های اقتصادی، هفت هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی و سه هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های خدماتی در این استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ طرح نیز در دهه فجر در استان کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی و ۱۴ طرح خدماتی جزو طرح‌هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود هفت هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال برای بخش عمرانی و اقتصادی و ۱۴۹ میلیارد ریال نیز برای بخش خدماتی اعتبار پیش‌بینی شده است.

«شهدی»، گفت: با اجرای این طرح‌ها در مجموع برای ۲ هزار و ۷۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر هر ساله از ١٢ بهمن آغاز می‌شود و با برنامه‌های افتتاح در دستگاه‌های اجرایی مختلف همراه است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.