حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی شامگاه سه‌شنبه و همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع اهالی روستای «ساری بیگلوی چراغ» ارومیه، افزود: امروز در مرحله حساسی قرار گرفته‌ایم و باید حضور گسترده‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات مجلس یازدهم داشته باشیم. 
وی اضافه کرد: دشمنان از طریق رسانه‌های مختلفی که در اختیار دارند، در صدد هستند تا ملت را مایوس کنند و مشارکت آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات را کاهش دهند.
وی ضمن تاکید بر حضور یافتن ملت در صحنه‌های مختلف با هدف خنثی کردن توطئه دشمنان، اظهار داشت: این توطئه‌ها در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف وجود داشته اما در سایه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت و خون شهدا خنثی شده‌است.
امام جمعه ارومیه ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مجلس یازدهم، اضافه کرد: اگر همچنان در میدان حضور داشته باشیم، دین و معنویت حفظ می‌شود اما اگر بهانه به دست دشمن بیافتد که پشتیبانی ملت از نظام اسلامی کمتر شده‌است، توطئه‌های جدید برای تضعیف دین شکل خواهد گرفت.  
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی همچنین راجع به شان و منزلت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: آن حضرت الگویی روشن برای خانواده‌هاست. 
«ساری بیگلوی چراغ» از روستاهای دهستان نازلوی شمالی ارومیه است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.