عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح در قالب پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده جنوب شرق کشور اجرا می‌شود، افزود: مردم استان می‌توانند بدون مشکل تا سقف ۲ میلیون ریال در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از این سامانه بسیار آسان است و مبالغی که با استفاده از کارت‌های بانکی شهروندان در این سامانه پرداخت می‌شود، به طور مستقیم در اختیار سیل‌زدگان سیستانی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ نزد صندوق امداد ولایت امکانپذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد سراسر استان نیز آماده دریافت و ارسال کمک‌های مردم خیر برای کمک به سیل‌زدگان سیستان وبلوچستان است.

سهندی گفت: در حال حاضر علاوه بر کمک نقدی، اقلام ضروری ازجمله وسایل گرمایشی شامل اجاق گاز و پتو، زیرانداز، فرش و سبدغذایی از نیازهای سیل‌زدگان به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، روز سه‌شنبه نیز شهرداری ارومیه با برپایی ایستگاه در میدان انقلاب ارومیه اقدام به دریافت کمک‌های غیرنقدی شهروندان کرد.

سیل سیستان که بر اثر بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر اتفاق افتاده، مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.