علیرضا قاسمی روز سه‌شنبه در پایان برتری این تیم مقابل شهرداری تبریز از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور که در ورزشگاه تختی ارومیه امروز برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی خوبی از ۲ تیم شاهد بودیم و خوشحالیم که توانستیم هر سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم.

وی بیان کرد: دور بودن یک ماهه تیم از مسابقات، شرایط را برای ما سخت کرده بود با این حال حضور هواداران قوت قلب خوبی برای ما بود که توانستیم یک برد شیرین خانگی را  به آنها هدیه دهیم.

وی شرایط آمادگی این تیم را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم این تیم همچنان مورد حمایت قرار گیرد تا ادامه فصل با حفظ این شرایط، تیم همچنان مدعی باقی بماند.

قاسمی با بیان اینکه بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تیم به نتیجه مطلوبی برسد اظهار داشت: اگر مشکلات مالی آنها حل شود اعضای تیم با قدرت کامل به کار خود ادامه خواهند داد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز و در هفته نخست دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک کشور در حالی پیروزی خود مقابل شهرداری تبریز رقم زد که کادر فنی و بازیکنان این تیم پیش از آغاز مسابقه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به روح فتوح سردار سپهبد قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

این تیم که با پایان یافتن دیدارهای دور رفت جام آزادگان پس از تیم‌های مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در رده چهارم قرار گرفته بود با کسب این پیروزی خانگی با ۲ پله صعود و اندوختن ۳۵ امتیاز در رده دوم جدول ایستاد.

کسب ۱۰ پیروزی، پنج تساوی، سه شکست، ۱۷ گل زده، هشت گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هیجدهم این رقابت‌ها است.

شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سه‌شنبه هفته آینده در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور میهمان تیم سپیدرود رشت هستند.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.