اقصی نخشی‌پور در مراسم سوگواری شهید سپهبد سلیمانی در این شهر اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه این شهید سرافراز خلاف تمامی معاهدات بین‌المللی بوده و اقدام به ترور وی از سوی آمریکای جنایتکار تعرض به خاک یک کشور است.

وی اضافه کرد: این جنایت یک اقدام کاملا غیرقانونی و خلاف تمامی پروتکل‌های سازمان ملل و جوامع جهانی است که آمریکای جنایتکار با تکرار حماقت‌های رئیس جمهور فاسدش مرتکب آن شد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که جمهوری اسلامی قربانی اصلی تروریسم در جهان است.

وی به اتحاد بیشتر ملت ایران پس از شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت سپهبد سلیمانی درخت انقلاب را تنومندتر کرده و دل‌های مردم انقلابی ایران را بار دیگر به هم نزدیک و اتحادی ناگسستنی را بین این ملت غیور و ولایت‌مدار بوجود آورد.

فرمانده سپاه سردشت نیز در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و نیز با تشریح ابعاد مختلف شخصیتی این سردار بزرگ سپاه اسلام گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به جهان اسلام و همه ملت‌های آزاده جهان بود.

سرهنگ غلامحسین محمدی اصل با بیان اینکه همه زندگی سردار سلیمانی وقف دفاع از اسلام و انقلاب شد اظهار داشت: این سردار بزرگ سپاه اسلام از شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تا زمان شهادت از حریم اسلام و انقلاب دفاع کرد.

وی افزود: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی نه تنها ملت ایران بلکه همه چهانیان بیدارتر از گذشته در صحنه علیه جنایت‌های امریکا متحدتر شدند.

سرهنگ محمدی اصل افزود: بدون تردید رزمندگان جبهه مقاومت انتقام سخت و فراموش ناشدنی از این جنایت آمریکای جهانخوار خواهند گرفت تا درس عبرتی برای تمامی بدخواهان اسلام و انقلاب شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.