سرهنگ سیدرضا تاج‌الدینی روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل و نکوداشت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور گسترده مردم و مسوولان شهرستانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه فرمانده‌ای بادرایت بلکه استراتژیستی قهار در عرصه جنگ بود که او را به شخصیت برجسته‌ای تبدیل می‌کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت این سردار رشید اسلام در بوکان و دیگر شهرهای کشور افزود: شهید قاسم سلیمانی در عرصه تامین امنیت پایدار و دیگر عرصه‌های دیگر حضوری فعالانه داشت و این حضور گسترده مردم به پاس زحمات این بزرگوار است.

وی اضافه کرد: امروز جای شهید سلیمانی در میان ما خالی است اما وی با تربیت جوانان در سطح جامعه جای خالی وی را در عرصه‌های مختلف بخوبی پر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تفکر شهید سلیمانی حکومت شام و عراق (داعش) را از بین برد، افزود: تفکر و قدرت سیاسی این شهید بزرگوار باعث شد تا کشورهای عراق و سوریه از دست جنایتکاران داعش نجات پیدا کند.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان غربی افزود: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه به تمام جهان اسلام تعلق داشت و در هرجایی که فریاد مظلومی بلند شد، فارغ از دین و مذهب و زبان به یاری آنان شتافت.

وی در خصوص انتقام گرفتن از تروریست‌های شهید بزرگواردشمن اظهار داشت: جغرافیای انتقام را نظام جمهوری اسلامی ترسیم می‌کند و این ندای رهبر معظم انقلاب است.

تاج‌الدینی از شهید سلیمانی به عنوان سردار دل‌های کشورهای آزادیخواه یاد کرد و گفت: با شهادت شهید سلیمانی جریان مقاومت راه او را استوارتر و محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی خیزش و بیداری اسلامی جدید شکل گرفته است، گفت: انتقام سختی در انتظار کشور آمریکا و ایادی جنایتکارش است.

امام جمعه بوکان نی زدر این مراسم با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: این سردار رشید اسلام بزرگ‌ترین افتخار دنیای اسلام و کشورهای منطقه بود.

ماموستا ملاعباسی احمدی ادامه داد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از ترس اینکه مبادا نقشه‌های پلیدشان توسط این بزرگ مرد نقش برآب شود، خواب به چشمانشان نمی‌آمد و این امر باعث شد تا این مرد بزرگ را ترور کنند.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در مقابل استکبار با تمام توان ایستادگی کرد، افزود: امروز دنیا چهره واقعی امریکای مدعی دفاع از حقوق انسانی را شناخت و بر همه دنیا جنایات امریکا ثابت شد.

ماموستا احمدی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی فردی بود که  با سلاح ایمان به کار داعش پایان داد و اگر وی نبود خدا می‌دانست که چه بلایی به سر ملت‌های مسلمان منطقه می‌آمد. 

در این ادامه این مراسم حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل با آرمان‌های شهید قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.