سردار حسین‌ خانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مرزبانان همواره در حیات و ممات خود مایه خیر و برکت هستند، افزود: خدمت در مرزهای مقدس این سرزمین و دفاع از حریم میهن اسلامی افتخاری بس بزرگ برای مرزبانان است و «عبدی‌پور» با افتخار خدمت کرد و با افتخار شهید شد. 
وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان غیور، شهادت در مسیر ولایت و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را سعادت و راه شهدا را مقدس و پرافتخار عنوان کرد. 
به گزارش ایرنا آیین تشییع و تدفین این شهید گرانقدر امروز، دوشنبه و در حالی که ملت ایران در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عزا نشسته‌اند، با حضور آحاد مردم در ماکو برگزار می‌شود تا مردمی که عاشق شرکت کردن در آیین وداع با سردار دلها بودند و نتوانستند از ماکو به تهران سفر کنند، با حضور در آیین تشییع شهید «عبدی‌پور»، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کنند.
حدود ۹۶۷ کیلومتر از مرزهای ایران با ترکیه، عراق و جمهوری نخجوان در محدوده آذربایجان‌غربی قرار دارد و مرزبانان به صورت شبانه‌روزی و در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر برای صیانت از این مرزها جانفشانی می‌کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.