سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی روز سه شنبه در حاشیه آیین معرفی سرپرست جدید فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی به خبرنگار ایرنا در ارومیه اظهار داشت: امروزه هنگام ورود به مرز در ابتدا با استقبال مرزنشینان روبرو می شویم و این نشان از تعامل بالا با مرزنشینان است.
وی مرزنشینان را مرزبانان واقعی مرزهای ایران خواند و بیان کرد: آذربایجان غربی در امتداد مرزهای ایران با سه کشور جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه قرار دارد و بازدید از این مرزها به خاطر وجود برخی مشکلات تردد و قاچاق و عواملی از این قبیل ضروری است.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مرزهای آذربایجان غربی نسبت به گذشته از امنیت بالاتری برخوردار است و این استان در سایه امنیت آمادگی هر گونه سرمایه گذاری است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری سه نشست در سطح ملی با فرماندهان مرزبانی ترکیه برگزار شده است، بیان کرد: این نشست ها تعامل مرزبانان درجه یک و 2 ترکیه با مرزبانان ایران را ارتقا داده است.
وی با بیان اینکه این تعامل قابل قیاس با سال های گذشته نیست، اضافه کرد: همچنین نشست مشترکی با فرمانده هان مرزبانی عراق برگزار شده و نشست های مشرک سه ماهه و 6 ماهه نیز در راستای تعامل برگزار می شود.
به گزارش ایرنا فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران جهت معرفی سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی در روز جاری وارد ارومیه شد و سرهنگ «فردین پیری» را برای این سمت معرفی و از زحمت های سردار سرتیپ دوم عزت الله رشیدیان در این جایگاه قدردانی کرد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.