به گزارش ایرتا، این دیدار از ساعت ۱۴ امروز، چهارشنبه با قضاوت «موعود بنیادی فر» با حضور بیش از پنج‌هزار تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای در آخرین روزهای سرد پاییزی در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سیدرسول حسینی، امین عباسی، داوود شاهواروقی، سعید بحرکاظمی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، آرمان سوداگر، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و پیمان پورصادقی داخل زمین شدند و در ادامه نیز مهدی محمدی و اکبر صفرزاده به عنوان بازیکنان تعویضی به میدان آمدند.

برای تیم فجر سپاسی شیراز نیز با سرمربی‌گری داود مهابادی، سعید جلالی‌راد، اکبر بختیاری، حمید جوکار، امیرحسین صدقی، امیر شبانی، علی‌اکبر حیدرنیا، میلاد غریبی، اسماعیل بابایی، میلاد احمدی، محمدحسین کریم‌زاده و بابا محمدی وارد زمین شدند.

گل تیم فجر سپاسی شیراز در دقیقه ۳۵ توسط بابا محمدی درون دروازه تیم میزبان شد.

امسال تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از هشت بازی خانگی قبلی خود، هفت برد و یک مساوی کسب کرد و این نخستین باخت خانگی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر بود.

با پایان یافتن دیدارهای دور رفت جام آزادگان تیم مس رفسنجان با کسب ۳۳ امتیاز و تفاضل گل بیشتر در صدر قرار گرفت، فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ۹۰ ارومیه نیز با اندوختن ۳۲ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی، ۳ شکست، ۱۶ گل زده، ۸ گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها بوده است.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.