حسین زرطلب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رده‌بندی رنکینگ دختران نوجوان زیر ۱۴ سال کشور در سال جاری از سوی کمیته مسابقات فدراسیون اعلام شد و بر این اساس نوری با کسب ۸۴۵ امتیاز و زینالی با ۸۰۵ امتیاز پس از تنیسورهایی از تهران و مازندران در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در جدول رنکینگ زیر ۱۴ سال دختران ۶۰ تنیسور حضور دارند، بیان کرد: «اریکا جعفر» از تهران با ۹۸۶.۲۵ امتیاز در رده نخست است و «یاسمن روحانی» با ۸۹۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته نیز بر اساس اعلام فدراسیون «امید اصغری» تنیسور جوان ارومیه‌ای با کسب  ۱۲۰۸.۵ امتیاز بالاتر از دیگر حریفان در رده نخست جدول رنکینگ رده سنی زیر ۱۸ سال پسران کشور قرار گرفت.

به گزارش ایرنا شهریور امسال تیم ۲ نفری دختران استان متشکل از «رومینا زینالی» و «هستی نوری»، با پیروزی در دیدار فینال بخش ۲ نفری مسابقات قهرمانی زیر ۱۴ سال کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستادند. 

مردادماه امسال نیز «رومینا زینالی» تنیسور نوجوان ارومیه‌ای موفق به کسب ۲ مدال طلا در بخش انفرادی و ۲ نفره تور ۲۰۱۹ آسیایی شد.

آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه یکی از قطب‌های رشته تنیس در سطح ایران است؛ حضور «شهرزاد بانی‌سعید»، تنیسور جوان ارومیه‌ای در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از دیگر افتخارات این شهر در سطح ملی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.